İade ve Geri Gönderim İşlemleri
  • Genel İade Şartları Nelerdir?

    İade talebi oluşturduktan sonra 3 gün içerisinde ilgili ürün/ürünleri kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Ürün iadeleri yalnızca Yurtiçi Kargo tarafından kabul edilmektedir. Farklı bir kargo firması tarafından gelen iadeler kabul edilmeyecektir.

    Kullanılmış veya kullanım hatası sonucu zarar görmüş ve paketi hasar görmüş ürün/ürünler iade alınmayacağı ve kargo ücreti müşteriye yansıtılarak geri gönderileceği için iade edilecek ürün/ürünler tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ve paketi hasar görmemiş şekilde iade edilmelidir.

    Ürünün faturası şirketiniz adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumunuzun düzenlemiş olduğu iade faturası veya iade irsaliyesini iade ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.

  • Ürün İadesi ve Değişimi Nasıl Yapabilirim? / Siparişimin Adresini Nasıl Değiştirebilirim?

    İstanbul İçi siparişleriniz için; İade süreniz 14 gündür. Siparişlerim menüsünden iade talebi oluşturup Popsockets müşteri hizmetlerinin tarafınıza en kısa sürede iletişime geçilip iade edilecek ürünü almasını beklemeniz gerekmektedir. Ürün /ürünler iade depo tarafından kontrol edilip onaylanmasından sonra 5 (beş) iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza iade edilecektir. Kurumsal firmalar iade ürün/ürünleri ile birlikte iade faturası kesmek zorundadır.

    İstanbul dışı siparişleriniz için;

    İade süreni 14 iş günüdür. Siparişlerim menüsünden iade talebi oluşturup sistemden oluşan Yurtiçi Kargo iade gönderi kodu ile ücretsiz olarak 3 iş günü içerisinde kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. ürün/ürünler iade depo tarafından kontrol edilip onaylanmasından sonra 5 (beş) iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza iade edilecektir. Kurumsal firmalar iade ürün/ürünleri ile birlikte iade faturası kesmek zorundadır.

  • İade başvurusu için verilen kargo kodu geçersiz. Yeni kargo kodunu nasıl alabilirim?

    Destek Birimimizi arayarak ya da internet sitemizdeki canlı destek hattına sipariş numaranızı yazarak ücretsiz kargo kodunu alabilirsiniz.

  • Servise gönderdiğim ürünümün aparatları eksik geldi. Ne yapabilirim?

    0850 346 0 555 telefon numaralı Destek Birimimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

  • Ürünün servis durumu hakkında nasıl bilgi alabilirim?

    Hesabım>Siparişlerim>İade Etmek İstediğim Ürünler sayfasından iade durumunu iade koduyla beraber takip edebilirsiniz.

  • Servise gönderdiğim ürün neden teslim alınmadı/geri geldi?

    Müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da internet sitemizden canlı destek alabilirsiniz.

  • Ürünüm ne kadar sürede tamir edilir ?

    Teknik servisimiz ürün teknik servisimize ulaştıktan sonraki 20 iş günü içerisinde tamirini tamamlayarak size ürünü göndermekle yükümlüdür.

  • 14 günlük iade sürem doldu, ürünümü iade edebilir miyim? İade koşulları nelerdir?

    Popsockets’tan satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Popsockets'a başvurarak, iade koşulları dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra, varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir.Kulaklık kategorisindeki ürünler 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun ilgili maddeleri gereğince düzenlemiş Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğindeki; sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler kapsamında olduğundan 14 (on dört) günlük Cayma Hakkı kapsamında değildir.

  • Hakem heyeti kararım neden işleme alınmadı?

    Destek Birimimizi arayarak ya da internet sitemizden canlı destek alabilirsiniz.

  • Taksitle aldığım ürünün iadesi neden taksitle yapılıyor?

    Taksit imkanını bankanız tarafından sağlanması sebebiyle bankanızı arayarak bilgi alabilirsiniz.

  • İade başvurumun durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Hesabım>Siparişlerim>İade Etmek İstediğim Ürünler sayfasından iade durumunu iade koduyla beraber takip edebilirsiniz.

  • Ürünümü gönderdim. İadem ne zaman yapılır?

    Formun bize ulaşmasıyla beraber ürün bedel iade süreciniz başlayacak ve iade süresi ödeme şeklinize göre değişkenlik gösterebilmektedir. Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iadeler bankanız tarafından ortalama 3-7 gün içinde, debit kart ile yapılan alışverişlerde iadeler ise bankanız tarafından ortalama 7-14 gün içinde hesabınıza aktarılmaktadır. EFT/Havale ile yapılan alışverişlerde iadeler ortalama 3 gün içerisinde hesabınıza aktarılmaktadır.

  • İade başvurusu için verilen kargo kodu geçersiz. Yeni kargo kodunu nasıl alabilirim?

    Destek Birimimizi arayarak ya da internet sitemizden canlı destek alabilirsiniz.

  • Kargo firması iade etmek istediğim ürünümü aldı ancak firmaya teslim etmiyor. Ne yapabilirim?

    Teslimat süreleriyle ilgili detaylı bilgiyi ilgili kargo firmasından alabilirsiniz. YurtiçiKargı müşteri hizmetleri numarası 444 99 99 ‘dur.

  • Siparişimi iptal ettim. Kargo ücreti geri ödenir mi?

    İptal olan siparişlerinizde yansıtılan kargo bedeli varsa geri iadesi yapılmaktadır.

  • Yeni aldığım ürün bozuk çıktı. Ne yapmalıyım?

    Hesabım>Siparişlerim sekmesinden ürün kartınıza tıklayarak iade talebi oluşturabilirsiniz.

  • Ürünümü nasıl iptal edebilirim?

    Hesabım>Siparişlerim sayfasından iade etmek istediğiniz siparişinizin ürün kartında iade etmek istiyorum butonuna tıklayabilirsiniz.

  • İade gönderdiğim ürün teslim alınmadı geri geldi. Ne yapmalıyım? İade talebim neden reddedildi?

    Destek Birimimizi arayarak ya da internet sitemizden canlı destek alabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.