Sık Sorulan Sorular
  • Nasıl Üye Olabilirim?


    Popsockets.com'a hemen şimdi kolayca üye olabilirsiniz. Sayfamızın üst bölümde yer alan “Giriş Yap veya Üye Ol" butonuna tıkladıktan sonra karşınıza çıkan popup alanda "Üye Ol"a tıklayarak üye olabilir. Üye olduktan sonra e-posta adresi ve şifreyi girdikten sonra giriş yaparak sitemiz ayrıcalıklarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.

  • İade başvurusu için verilen kargo kodu geçersiz. Yeni kargo kodunu nasıl alabilirim?

    Çağrı merkezimizi arayarak ya da internet sitemizdeki canlı destek hattına sipariş numaranızı yazarak ücretsiz kargo kodunu alabilirsiniz

  • İade başvurusu için kargo kodunu nasıl alabilirim?

    Hesabım>Siparişlerim sekmesinden ürün kartınıza tıklayarak iade talebi oluşturabilirsiniz

  • Siparişimi iptal ettim. Kargo ücreti geri ödenir mi?

    Siparişinizi iptal ettiğinizde ödediğiniz kargo ücreti, sipariş tutarınıza eklenerek size geri ödenir.

  • İade başvurumun durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Hesabım > İade İsteklerim sekmesinden iade taleplerinizi kontrol edebilirsiniz.

  • Ürünümü gönderdim. İadem ne zaman yapılır?

    İade etmek istediğiniz ürün, iade onayı için bazı incelemelerden geçer. İade koşullarını karşılamayan ürününüz adresinize geri gönderilir. Talebiniz kabul olduğunda ise para iadeniz, alışverişinizde kullanmış olduğunuz hesabınızın ait olduğu bankaya iadenizin onaylandığı anda otomatik olarak yapılır. İade talebi olumlu değerlendirilen işlemlerde para iadeleri bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilmektedir.

  • Ürünümün garanti belgesi teslim edilmedi. Ne yapabilirim?

    Ürününüz size teslim edildiği anda garanti belgesi ve kullanım kılavuzu aynı anda mail olarak e-posta adresinize gönderilir.

  • Siparişimi nasıl takip edebilirim?

    Hesabım>Siparişlerim sekmesinden sipariş kartınıza tıklayarak siparişinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

  • Siparişim ne zaman kargoya verilir?

    Saat 15:00‘e kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir ve teslim edildikten sonraki gün itibariyle 2 gün içerisinde tarafınıza ulaştırılır.

  • Kredi kartım yok, banka kartlarıyla ödeme yapabilir miyim ?

    Sitemizden Banka Kartı/Debit Kart ile de ödeme yapabilirsiniz.

  • 14 günlük iade sürem doldu, ürünümü iade edebilir miyim? İade koşulları nelerdir?

    Popsockets’tan satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Klikkolik’e başvurarak, iade koşulları dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra, varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir.Kulaklık kategorisindeki ürünler 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun ilgili maddeleri gereğince düzenlemiş Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğindeki; sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler kapsamında olduğundan 14 (on dört) günlük Cayma Hakkı kapsamında değildir.

  • Ödemelerimi taksitli gerçekleştirebilir miyim ?

    Popsockets.com.tr adresinden yapacağınız tüm alışverişlerinizde 2-3-4-6 taksit yapabilirsiniz! Paraf Card,World Card, Bonus Card, Axess Card, Maximum Card, Card Finans, Advantage Card, Bank Kart kredi kartlarından hangisiyle isterseniz 2,3,4,6 taksit seçeneklerinden herhangi birisini seçerek ödemenizi taksitlere bölebilirsiniz.

  • Kart bilgilerim saklanıyor mu ?

    Online alışverişte güvenliğiniz bizim için önemli. Kendi kendine öğrenen yapay zekâ ve uzman ekibimizle, ödemelerinizi sahteciliğe karşı 7/24 koruyoruz. Web sitemiz, en yüksek ödeme güvenliği sistemlerinden birisi olan Iyzico altyapısını kullanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz sistemimizde tutulmaz ve şifreli halde ilgili bankalara iletilir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.